2011

Het nieuwe jaar is gestart!

Estelle had tijdens de feestperiode haar nieuwe feestrok aan:

gemaakt in een Michael Miller stofje en uit een japans patroonboekje van bij Julia’s shop.
Ik hou ervan van die japanse patroonboekjes.

Zoals elk nieuw jaar heb ik ook heel wat voornemens:
Veel kleertjes maken voor mijn dochters:
in deze stofjes
en dan wil Estelle nog zo ééntje.

Meer kunnen afspreken met mijn vriendinnen in Roeselare.

Mijn huishouden wat meer op punt houden (maar ik vrees dat die combinatie met meer kleertjes maken dan wel zal botsen)!

Binnenkort is het hier al terug feest want dan wordt er al ééntje 1 jaar!

Eén reactie

  1. […] Ze kreeg haar rokje waar ze al zo lang naar gevraagd had. […]

Geef een reactie

