koop je eigen moederdag-verwennerij

Voor moederdag kreeg ik dit jaar 2 kindertjes met hopen snot en een hoest, en op de koop toe zat dat snot tegen ‘s avonds ook in mijn hoofd!
Kmoet het u niet uitleggen: Balen, lastig, moe-moeder-moest!

Geen verwennerij dus en een wederhelft die moest werken die dag!

Maar maar maar, eigenlijk mag ik niet zoveel klagen want enkele dagen ervoor had ik mezelf toch wel al eens goed verwend.
Mijn naaitafel werd uitgebreid met deze ‘madam’:

Ze werd al uitvoerig getest, rolzoompjes aan onafgewerkte rokjes, tricotkleedje in elkaar gestoken zonder patroon, …

Dat van dat tricotkleedje heb je nog tegoed van mij (eerst een foto maken met model erin).

3 Reacties

  1. Wil ik ook, wil ik ooohook :)

  2. Dat staat ook mijn verlanglijstje…

  3. O wow! Wat een verwennerij!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

